tiny

Jag pluggade hela forra veckan. I mandags hade jag prov i biologi om huden och jag fick ig. Fofan vad frustrerande. Alltsa har ar betyg skalan fran 1-7, och da ar det 1-4 ar ig 5=G 6=VG 7=MVG och jag fick precis en javla fyra. Grejen ar dn att jag vet att jag kan det men dom dar orden pa spanska screwar med mitt huvud och jag vart forvirrad. Snacka iaf med min larare idag om att jag kanske kan fa gora det muntligt lr pa eng, sa jag far svar pa fredag.

Pa mandag e de min forsta skoldag pa frisor skolan, fofan de e svart med det har javla spraket, men vafan mer kan jag gora liksom? Pa de prov som jag har som e praktiskt far jag bara 7:or.. det sager ju en hel del det ocksa liksom.
Var sa javla nere i mandags sa de va inte sant, jag gav liksom mitt allt nar jag pluggade till det dar dumma provet om epidermis..permis skiten.. Var pa vag att typ borja tjura nar jag fick tillbaka mitt provresultat. Sa har vart pa javligt daligt humor.. dom sager ju att efter varje nedgang kmr alltid en uppgang.. sa just nu vantar jag vantar pa att uppgangen ska komma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0