tror inte jag ar en bloggin typ of girl.

oj oj oj.. mycket har hant. fofan ar less pa plugget.. har prov pa tisdag pa frisor utb. o de e as mkt. Sa fort jag oppnar boken sa somnar jag. Men fan vad jag lever LIVET har. De forsta 4 manaderna har, hade as kul det var sommar och varmt 24/7. Sen kom the homesickness och slog till as hart. Men nu gick det over, har lart kanna fler maniskor och fofan vad harlliga dom ar har.. speciellt mannen ;) haha. Alskar de chilenska killarna jag vet inte men dom e sa javla roliga och harliga. Oppna och glada.. typ alskar livet. Akte till reñaca igen.. har aker man till stranden vare sig till ar vinter lr sommar man drar varje gang det ar lov haha. hade svin kul, saklart larde vi kanna fler manniskor. HMMMMMM... om tva veckor aker jag hem for mackis brollop.. ska bli riktigt kul!! men sen vill jag tillbaka hit igen haha :D ska bli svin kul o traffa the girls o familjen saklart, saknar ihjal er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0