Glad midsommar!

Oooh! Midsommar ar en av de hogtider som jag alskar! Man har alltid sa kul pa midsommar. Precis som juldagen och powermeet. Jag vet inte vad det ar men man har alltid kul pa dom dagarna. Hoppas att alla haft en trevlig midsommar vilket jag inte tvekar pa att ni har! Jag har iaf jobbat idag, var en soft dag idag! Kom inte in sa mycket folk sa slapp ta fram sa mycket klader. Satt mest och snacka med min kollega :)
Sen gick jag och kopte ny harfarg, ska change my look. Jag blir sa snabbt trott pa min harfarg. Forrut pendlande jag mellan svart och brunt ganska mycket. Jag gillar svart men kanner nu att jag har lite for blek hy for att ha det. Men ikvall fargar jag iaf om det ;) Det var nat mer jag skulle skriva men glomde bort..

aja.. ska hjalpa min kusin nu att get ready for nan stor sweet sixteen fest. Det ska tydligen vara med i chilenska tv-kanaler, sa hon maste se grym ut! :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0