rubrik.

Idag var jag bast i klassen pa brushing! Vilket confendens-boost! Hade prov ocksa och det gick skit bra, fick mvg.
Bestamde med tva av mina klasskompisar att en gang i manaden ska vi ga och luncha pa en dyr restaurang for att prova na nytt. For vi lunchar ofta tillsammans pa stan men da blir det oftast nat billigt, typ for 40 kr. Men man far inte samma sak har for 40 spann som man far dar hemma. Har far du typ en lunch. Men pa tisdag ska vi pa en as god buffe for typ 90 kr , har anses det dyrt iaf, for annars kan du ju betala 40 kr.


Min domi har na sjuk svamp som gor att hon har tappat lite har under hakan. Tog henne till veterinaren och fick nagra tabletter som jag maste ge henne. Sa nu mosar jag i det i hennes mat, far se om hon ater det nu!

Det e sa konstigt vissa dagar kanner jag att jag vill leva har i Chile och sen nasta dag vill jag leva i Sverige. Jag e glad att jag ar har nu, de e sjukt kul. Men fan vad jag langtar hem samtidigt! Konstig kansla.
Har vart har i 7 manader, och det 6 more to go! Men snart sa aker jag hem till vassan, ska bli sa kuul fan vad jag langtar att fa se alla!

Kommentarer
Postat av: Emma

JAg saknar dig så mycket.

Fan vad kul det ska bli att träffa dig igen. Fan vad vi ska partajja och ta igen lite:D Puss

2010-06-21 @ 16:10:45
URL: http://emseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0