come away with me..

Kom hem for ca 2 timmar sen, duscha och satte pa mig mysklader.
Klockan ar 12.24 har och igar var svin kul! Gick hem till Paula
som bor har nara och dar var Bea. E sa javla glad att jag lart kanna the peeps
fran mitt omrade har. Vi stack ut helt spontant och traffa pa carolina,chocman,manuell och franco.
Kopte oss en Ron och en cola och satte oss o ba snacka och drack pa en torsdag.
Skratta huuur mycket som helst, fan vad nice det ar! Sa javla skont har for att jag kan ba ga ut
och traffa pa nan och ba fan vi hittar pa nat, allting har sa oplanerat vilket jag alskar!
Idag spelar iaf U2 har i Santiago och Paula skulle dit med nagra kompisar fran universitetet. Bea sa att hon kanske kunde fixa in oss for hennes brorsa e kompis med en polis som skulle jobba som vakt pa konserten osv osv.. Haha sa fan jag hoppas pa att han fixar in oss! Annars far vi se vad annat kul vi kan hitta pa!!!
Ah alskar att bo har..
Haha jag i mina komfortabla klader, lite latt sliten men gla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0