de va inte igar...

Det var verkligen ett riktigt bra tag sen jag blogga. Varje gang jag startade en blogg sa slutade jag blogga och sa bara att jag inte ar en blogg-person helt enkelt, men nu ar jag glad over att ha en blogg for jag kanner att jag behover fa skriva av mig lite(!AAAAAHHH F.I.Y SA SKRIVER JAG OCH PRATAR SVENSKA SOM EN IMPORT NU!!!!) Kanner mig lite ensam just nu, varfor har jag ingen aning om.. Jag har vart sa javla lycklig under senaste tiden, har lart kanna sa manga personer fran min neighbourhood och de e fest varje helg.. och fyfan vad dom ar harliga har, deras satt att vara ar liksom att skamta 24/7, sa jag tror jag aldrig har skrattat sa mycket i hela mitt liv. Vet inte ens vart jag ska borja..men just nu kanns allting sa upp och ner. Sa javla drygt, varje gang jag gar ut har sa veta ALLA vem jag ar, vart jag kommer ifran och vart jag bor. Forst tyckte jag det var svin kul och va the center of the attention... men nu vill jag ba ha en low profile. Hahah trodde aldrig jag skulle saga det, men det ar sant. Varje sak jag gor eller sager kanns som att de publiceras har at allt och alla. Jag vet inte hur man gor ??? Hahahahaha.. fyfan jag alskar det men samtidigt sa hatar jag det. For jag blir sa javla domd kanns det som. Jag ar en annan typ av person an vad folk ar vana vi att man ar har. Och karlek.. fyfan de har de inte vart lite av heller.. sa mycket av att nu vill jag bara vara sjalv. Fast just nu har jag sa trakigt haha. Ooooh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0