Nyvaken

yees, var och kopte nagra tickets till min graduation for har maste man betala intrade for att ga pa sin graduation fest. Jag vet inte om det ar likadant i Sverige. Iaf pa vagen hem ser jag min kusin catalina med sin  new boyfriend som hon larde kanna genom mig och mitt ex eftersom det ar mitt ex bastaste kompis, fyfan vilket sott par jag ba smalter nar jag ser dom tillsammans. Synd bara att jag gjorde bort mig totalt nar jag traffa franco Hahaha blir sa javla nervos nar jag ser han for han paminner mig om mitt ex och allt som hant och jag vet inte varfor jag bir sa javla klumpig..osv osv men det kanns sa skumt att se nan av hans vanner efter allt som har hant mellan oss. Arligt talat sa har jag aldrig kannt sa som jag kanner for honom for nagon kille nagon gang, usch vad hemskt.. men aja..
Till slut  sa kom jag iallafall hem, at.. sov en siesta vilket behovdes! Bilden tog jag nyss for jag vaknade nu kl 7 pa kvallen och tog en diet yoghurt.. och jag glomde bort att jag skulle mota en kompis nu och kopa varrullar, men jag snacka me henne nyss sa jag maste dra nuuuu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0